سلام. حالتون چطوره؟! امیدوارم که تا حالا از تعطیلات تابستانی لذت برده باشید و روزهای پیش رو هم براتون دل نشین و لذت بخش باشه.

با توجه به این که ایام تابستان زمان خوبی برای پرداختن به کارهایی است که انجام دادنشان در دیگر مواقع مشکل بنظر می رسه، در این جا یک پیشنهاد ساده رو بهتون معرفی می کنم که بنظرم جالب اومد!

شاید فکر می کنید که این پیشنهاد مربوط به درس می شه و خسته کنندست. اما صبر کنید! در ادامه می خواهم چیزی را به شما معرفی کنم که فکر و ذهنتون رو فعال می کنه!!!

Brilliant یکی از موسسات علمی و فرهنگی است که در رابطه با دانش آموزان سراسر جهان به فعالیت می پردازه...

در Brilliant همه می تونند توانایی های خودشون رو در خصوص ریاضیات، فیزیک، علوم کامپیوتر و حل مسئله افزایش بدن. باز دارین فکر می کنین که شرکت در این زمینه شما رو یاد مدرسه و درس می اندازه؟! به هیچ وجه!!! پاسخ به پرسش های اون شما رو با مفهوم جدیدی از یادگیری آشنا می کنه و به نحوی هم به قهر شما با ریاضیات پایان می بخشه!



به همین دلیل هم به شما پیشنهاد می کنم که اگه وقتشو داشتین یه سری به بریلینت بزنید و امتحانش کنید. فکر نکنم ضرری به شما برسونه!

این رو هم اضافه کنم که دلیل نگارش این نوشته معرفی کردن راهکاری مفید به افرادی بود که نه حوصله ی درس خوندن در تابستون رو دارند ( که چه بهتر!!! :) ) و نه از ریاضیات و دیگر علوم خوششون میاد. در نهایت نیز امیدوارم که این پیشنهاد برای همگی مفید باشه و ازش کلی لذت ببرید!    Brilliant

                                                        


 با آرزوی بهترین ها

          علی سیارنژاد_ دهم تیر ماه سال یک هزار و سیصد و نود و دو خورشیدی